Jumaat, 7 September 2012

Berita: Suami kesal belasah isteri

IPOH 6 Sept. - Suami kepada wanita muda yang memuat naik rakaman video dirinya dipukul dan ditendang oleh lelaki itu dalam laman YouTube baru-baru ini menyatakan kekesalan dan bersedia menerima sebarang akibat daripada perbuatannya itu.

Calven Chik, 26, yang kini menjadi sasaran kemarahan ramai ekoran tersiar rakaman video itu, mengakui perbuatan itu salah dan dia tidak sepatutnya memperlakukan isterinya, Amanda Fong Kim Yen, 19, sedemikian rupa.
Tiada justifikasi untuk menyokong tindakan saya. Saya tidak sepatutnya berbuat demikian, saya menyesal. Saya tidak lari dan bersembunyi. Saya akan terima apa sahaja akibat daripada perbuatan saya itu," katanya yang dipetik portal beritaMalaysia Digest.
Chik turut mengakui kejadian pada 23 Ogos itu bukan pertama kali mereka bertengkar tetapi telah berlaku beberapa kali sejak mereka berkahwin pada 17 Januari lalu.



Pautan 1: Berita: Perniagaan punca isteri muda dibelasah suami
Pautan 2: Ganas: Video Suami Pukul Isteri

©2012, copyright Nur Ellena

Tiada ulasan:

Catat Ulasan